8 Kasım 2009 Pazar

EY DELİ

Gittiğinde kıştı.
Her yer kar tabakası.
Kar örtermiş kötülükleri
Oysa bende,
Yoğun bir yalnızlık ve suçluluk duygusu.
Doğduğum mevsime yakındı gidişin.
Sensizlik ve seni artık göremeyecek olmanın buruk tadı.
Gittiğinde kıştı.
Her yer soğuk, toprakta ölüm kokusu.
Gittiğinde her yer karanlıktı, en karanlığı ise yüreğim.
O soğuk kış gününden sonra, ben artık hiç eski ben olamadım.
Geldin bir bahar tekrar geri.
Niye gittin diye sormadı sana bu çocuk kalbim.
Nerelerdeydin diyemedi bunca zaman.
Yokluğunu bile anlatamadı sana.
Geldin bana tekrar geri,
Niye geldin bilemedim geri.
Ben eski ben değilim
Kalbim hala o soğuk ve karlı kış günü.
Niye geldin bana geri??
Sanır mısın unuttum o günleri?
Sanır mısın söyle bana ey deli?
Ben artık ben bile değilken, sevebilir miyim gene seni?