11 Kasım 2009 Çarşamba

MAHZUP

Açtım kapıyı, girdim handan içeri
Gördü gözüm bende, beni.
Gönlümün sözünde,
Yabancının dilinde,
Yüreğimin içinde
Hep sen vardın.
Çaldım hanın kapısını
Geçtim içeri
Bulmaktı umudum
O küçücük yerde seni.
Çokça yol gelmiş,
Fazlaca emek sarfetmiştim.
Karşımda bir kadı
Güldü yüzüme.
Dedi niye geldin?
Dedim cevaplar sendeymiş!
Şu küçücük odanda,
Verirmişsin isteyene cavabını.
Kadı güldü, baktı bana.
Benim verilecek dersim sana şudur
Hele bir yolu anlat bana?
Hoca dedim ey hoca!!!
Dalgamı geçersin şu mahzup la?
Soranlara dedim bir derdim var,
Dediler orda bir hoca var.
Koş git ona..
Hoca; hoca 4 gündür yoldayım senin için,
Bakar mıyım hiç sağa sola!!!!
Hoca güldü bana,
-Ey mahzup dedi
Amaç gidilen yoldur,
Varılan yer değil.
Bu işin kestirmesi olmaz
Geldiğin yere dön,
Ve tekrar gel bana.
Kendin olarak inancınla gel,
Yolu unutarak değil, fark ederek gel.
Mahzup atmış atının terkesine heybesini,
Çıkmış yola.
Ve anlamış ki hoca moca hikaye:)