11 Kasım 2009 Çarşamba

SEÇİYORUM

Şu an itibariyle ben,
Tamda şuan kendim olmayı seçiyorum.
Tüm yargılarımdan ve geçmişimden kurtulup,
Kendimi deney imlemeyi seçiyorum.
Başlayan yeni günü kucaklamayı,
Kendimi sevmeyi seçiyorum.
Kendimden kaçamayacağımı anladım. Kendimi kabullenmeyi seçiyorum. Yaratıyorum, veçhemi ve içimdeki en güzeli.
Kendimle bütünleşmeyi seçiyorum.
Ve seviyorum kendimi.
Bu aleme ben, beni sevmeye geldim ve kendimi tanımayı.
Tüm bildiklerimden kurtulup kendim olmayı seçiyorum.
Yolumu açmayı seçiyorum. Ve Kendimi tanımayı.
Ve biliyorum her doğan günde başka bir umut başka bir yaşam var. Ve şükrediyorum yaşama ve kendime. Bana ben olma Şansı veren ‘’YARADAN’’a
Bugün ben, bugün özelikle ben olmayı seçiyorum. Kapılarımı gelene sınırsızca açmayı seçiyorum.
Biliyorum ki olan benim hayrıma. Olan bana, benden dost.
Ve şükrediyorum her yeni doğan güne.
Bugün özellikle bugün ben, beni seçiyorum.
Beni, takdir edip beni kucaklamayı ve sevmeyi seçiyorum.